ريـــكي . هیپنوتیزم . انـــرژی درمـانـــی . مــديتـيـشــن

مـنـــوي اصـــلي

مــطالب اصـــلي ســـايت

آرشــــيو مـــــطالب

لينـــكــهــاي عـــــزيـزان

آلبــــوم تصاويـــر شخصـــي

امــــکــانــــات


نشانه های کلی خلسه

 نشانه های کلی خلسه

فرد که به خلسه فرو می رود احساس سبکی و بی وزنی و راحتی می کند احساس رهایی و لخت بودن دارد در خلسه افراد احساس قدرت ، قوت و نیرومندی می کند احساس جوانی ، شادابی دارد خلسه ای که همراه با این نشانه ها باشد مفید خواهد بود به غیر از این بهتر است که از آن صرف نظر کرد.

برای موفقیت در خلسه های هیپنوتیزمی به چه چیزهایی نیاز داریم: 

اولین مورد که لازم است ترس ها و تردیدها در وجود شخص از بین برود.
مورد دوم:‌ شخص باید انگیزه و هدف مثبت داشته باشد همچنین ایجاد تمرکز حواس بسیار ضروری و لازم است. بگونه ای که تمام افکار ناموزو ن درون شخص متوقف شود کنار رود فقط آن افکاری که در آن لحظه بر آن احتیاج است بماند . محدود کردن دامنه آگاهی شخص هم مورد نیاز است.
ریلکس شدن جسم و عضلات عامل بعدی است همچنین یکنواختی و انجام کارهای تکراری هم به موفقیت خلسه بسیار کمک خواهد کرد و از همه مهمتر میزان شناخت و معرفتی است که شخص بر خود خلسه و مسائل جانبی آن دارد خلسه به دو شکل قابل ایجاد است:

۱-یکی اینکه شخص خودش را در خلسه فرو ببرد مثلا مواقعی که شخص با تکنیک های خود هیپنوتیزم خود ش را هیپنوتیزم می کند و در حالت فلسه فرو ببرد یا مثل تکنیک های دیگر هیپنوتیزم که فردی بنام هیپنوتیزور یا عامل می آید فرد یا افراد دیگر به خلسه فرو می برد و کارهایی روی آنها انجام می دهد در هر دو شکل باید کسی که عامل ایجاد کننده خلسه است از علم, آگاهی, دانش و شناخت کافی پیرامون خلسه برخوردار باشد.
 
برايه مشاهده به ادامه مطلب مراجعه گردد....

 


ادامـــه مـــطلب ...
نويسنده: هــــومـان بـابـایـان تاريخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب: آموزش,آروماتراپی, نشانه های کلی خلسه,فوائد و کاربردهای خلسه, تفاوت خلسه های هیپنوتیزمی, انواع خلسه,تعريـــــف خلســـــــه,تمرين,سنــــگ درماني,آشنايي با TM,مــــغــناطیــــس درمــــانی,رايحه درماني,ريكي,هيپنوتيزم,انرژي درماني,هاله ها,7چاكراها,مديتيشن,تمركز,سنگ شناسی, متافیریک,فلزات شفابخش,حس کردن انرژی ,تمرینات انرژی درمانی,طب سنتي,پاكسازي سنگها,ماه تولد,آرامش,پيشگيري,درمان,فعال سازي چشم سوم ,ان ال پي , NLP,عود,استرس,طب سوزني,نفس كشيدن,عرفــــان چنـــد ضلعـــی,نقش خداوند در رستگاری انسان از دیدگاه علامه طباطبایی,مشترکات عرفانی ادیان الهی,مشترکات ادیان آسمانی در حوزه عقاید,رابطه انسان و خدا در ادیان توحیدی,خــــواص درمانــــي,كف بيني, ســـنگـــها ,بــر حســـــب نــام بيـــماري, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تفاوت خلسه های هیپنوتیزمی

 تفاوت خلسه های هیپنوتیزمی:


۱-اول اینکه: دست یابی به خلسه های هیپنوتیزمی در زمان بسیار کم و کوتاهی صورت می گیرد در حالی کهدست یابی به بسیاری از خلسه های قبلی مستلزم صرف زمان زیادی است.

 
۲-دوم اینکه:‌ خلسه های هیپنوتیزمی ارادی و تحت کنترل است و به هر شکلی که بخواهیم آن را هدایت می کنیم قابل هدایت است می توانیم بر آن اعمال کنترل و نفوذ داشته باشیم.

بالطبع این از آن حقیقت حسن استفاده را ببریم در حالی که خلسه های قبلی بعضاً غیرارادی و غیرقابل کنتور هستند و در هر جهتی که خودشان بخواهند پیش می روند و ممکن است اتفاقی به نفع شخص تمام شود یا برعکس به ضرر شخص تمام شود و تأثیرات منفی را اعمال می کنند که آن چیزی که ما دنبالش هستیم این هست که بتوانیم از موارد طبیعی خلسه از موارد شبیه خلسه با شناختی که پیدا می کنیم کمال حسن استفاده را ببریم و از تأثیرات منفی آنها جلوگیری کنیم.
دوم با تکنیکهای هیپنوتیزم بتوانیم به خلسه برویم و از آن خلسه های کنترل شده هم استفاده مثبت ببریم چون در خلسه خودآگاه شخص کنار می رود ناخودآگاه شخص هویدا می شود تلقین پذیری شخص فوق العاده افزایش می کند و هرچه به آن تلقین کنیم می پذیرد خوب از همین نکته استفاده بسیار خوبی کرده ایم.
 
برايه مشاهده به ادامه مطلب مراجعه گردد....
 

ادامـــه مـــطلب ...
نويسنده: هــــومـان بـابـایـان تاريخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب: آموزش,آروماتراپی, فوائد و کاربردهای خلسه, تفاوت خلسه های هیپنوتیزمی, انواع خلسه,تعريـــــف خلســـــــه,تمرين,سنــــگ درماني,آشنايي با TM,مــــغــناطیــــس درمــــانی,رايحه درماني,ريكي,هيپنوتيزم,انرژي درماني,هاله ها,7چاكراها,مديتيشن,تمركز,سنگ شناسی, متافیریک,فلزات شفابخش,حس کردن انرژی ,تمرینات انرژی درمانی,طب سنتي,پاكسازي سنگها,ماه تولد,آرامش,پيشگيري,درمان,فعال سازي چشم سوم ,ان ال پي , NLP,عود,استرس,طب سوزني,نفس كشيدن,عرفــــان چنـــد ضلعـــی,نقش خداوند در رستگاری انسان از دیدگاه علامه طباطبایی,مشترکات عرفانی ادیان الهی,مشترکات ادیان آسمانی در حوزه عقاید,رابطه انسان و خدا در ادیان توحیدی,خــــواص درمانــــي,كف بيني, ســـنگـــها ,بــر حســـــب نــام بيـــماري, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

انواع خلسه

 انواع خلسه:

یک نوع تقسیم بندی بر اساس کیفیت خلسه است در این حالت خلسه به دو نوع مثبت و منفی تقسیم می شود.
 
علائم خلسه مثبت :
 
آن است که همراه با آرامش ، رهایی ، راحتی و سبکی هست.
شخص در این حالت احساس اطمینان دارد نفس هایش عمیق آرام و شمرده است ضربان قلبش آرام و کم ، موزون و هماهنگ است بزاق دهان یک حالت معمولی دارد وضعیت پوست و مو کاملا عادی و طبیعی است و همچنین فعالیتهای سیستم گوارشی و سیستم ادراری هم یک وضعیت کاملا طبیعی و معمولی را دارد خلسه مثبت را بعضی ها تثبیت آرمیدگی تعریف میکنند و همچنین برخی خلسه مثبت را تحت عنوان خلسه « ذتراپیک» بیان میکند.
نقطه مقابل آن خلسه منفی است که به عنوان خلسه «ادترپیک» معرفی شده است که تثبیت انگیختگی شدید آن را معنیمی کنند.
 
علائم خلسه منفی :
 
همراه با اضطراب ، نگرانی ، دلهره ، تشویش ، ترس و حالتهای منفی است. در خلسه منفی نفس های شخص سطحی و تند می شود, ضربان قلب تند وسریع می شود,‌ بزاق دهان کاهش پیدا می کند بطوریکه دهان خشک می شود, نفس کشیدن و صحبت کردن برای شخص سخت می شود,‌ موهای بدن سیخ و راست می شوند .‌ فعالیتهای دستگاه گوارش کاهش پیدا می کند,‌ مثانه منقبض می شود, شخص احساس ادرار خواهد داشت.
همچنین تغییراتی هم در بعد پزشکی در جنبه فیزیولوژیک بدن ایجاد می شود که قابل رؤیت نیست ولی با آزمایش های خاصی قابل سنجش و اندازه گیری است که بیشتر در مسائل تحقیقاتی کاربرد دارد.
مثلا اینکه در خلسه منفی میزان قند خون افزایش پیدا می کند فشار بالا می رود, میزان گلبول های خون افزایش پیدا می کند میزان کلسیم نسبت به پتاسیم درخون افزایش پیدا می کند همچنین نسبت گلبولهای آدرنالین و تراکم در خون داریم و احتمال اسید شدن PG خون هم وجود دارد.
 
برايه مشاهده به ادامه مطلب مراجعه گردد......
 
 

ادامـــه مـــطلب ...
نويسنده: هــــومـان بـابـایـان تاريخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب: آموزش,آروماتراپی, فوائد و کاربردهای خلسه, انواع خلسه,تعريـــــف خلســـــــه,تمرين,سنــــگ درماني,آشنايي با TM,مــــغــناطیــــس درمــــانی,رايحه درماني,ريكي,هيپنوتيزم,انرژي درماني,هاله ها,7چاكراها,مديتيشن,تمركز,سنگ شناسی, متافیریک,فلزات شفابخش,حس کردن انرژی ,تمرینات انرژی درمانی,طب سنتي,پاكسازي سنگها,ماه تولد,آرامش,پيشگيري,درمان,فعال سازي چشم سوم ,ان ال پي , NLP,عود,استرس,طب سوزني,نفس كشيدن,عرفــــان چنـــد ضلعـــی,نقش خداوند در رستگاری انسان از دیدگاه علامه طباطبایی,مشترکات عرفانی ادیان الهی,مشترکات ادیان آسمانی در حوزه عقاید,رابطه انسان و خدا در ادیان توحیدی,خــــواص درمانــــي,كف بيني, ســـنگـــها ,بــر حســـــب نــام بيـــماري, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

فوائد و کاربردهای خلسه

 فوائد و کاربردهای خلسه

خلسه از مباحث پایه و بیسیک در متافیزیک هست به لحاظ اینکه تمام کارهای متافیزیکی باید در خلسه صورت گیرد و اگر در خلسه انجام شود میزان موفقیت آن فوق العاده افزایش پیدا می کند بخصوص کارهای عملی و تکنیک های کاربردی در متافیزیک حتماً باید در حالت خلسه انجام شود مضاف بر این در حالت خلسه می شود ، تواناییهای انسان را چه توانائیهای جسمی, حسی و ذهنی را کاتالیزه و هدایت کرد آن سمت مثبتی که مدنظر ما هست همچنین در خلسه هماهنگی بین جسم و ذهن افزایش پیدا می کند به گونه ای که جسم و ذهن از این حالت دوگانگی به یک حالت وحدت می رسند و در هماهنگی کامل باهم قرار می گیرند افزایش تلقین پذیری یکی از فوائد دیگر خلسه هست. تا‌ آنجا که متوجه خواهید شد که تلقین چقدر در زندگی و کارها اثرگذار است.
در خلسه قدرت تلقین پذیری انسان بسیار افزایش پیدا می کند که از این حالت می شود حداکثر حسن استفاده را برای تغییر شخصی در جهت مثبت استفاده کرد. برخی اعتقاد دارند که خلسه خودش فی نفسه فوائدی دارد یعنی همین که انسان در خلسه فرو رود این فوائد نصیبش خواهد شد .
برخی متعتقدند که خلسه فی نفسه فایده ندارد بلکه آن کارهایی که در خلسه انجام می شود مثل همان تلقین هایی که صورت می گیرد موجب ایجاد همان فوائد و محاسن خواهد شد و برخی هم معتقد هستند که فوائد خلسه ترکبیی از هردو حالت هستند برخی معتقد هستند که خلسه انواع مختلفی دارد و عده ای هم اعتقاد دارند که خلسه,‌ خلسه هست و قابل تقسیم بندی نیست در هر شکل آنهایی که خلسه را تقسیم بندی می کنند با توجه به مسائل مختلف این تقسیم بندی را انجام می دهند .
نويسنده: هــــومـان بـابـایـان تاريخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب: آموزش,آروماتراپی, فوائد و کاربردهای خلسه,تعريـــــف خلســـــــه,تمرين,سنــــگ درماني,آشنايي با TM,مــــغــناطیــــس درمــــانی,رايحه درماني,ريكي,هيپنوتيزم,انرژي درماني,هاله ها,7چاكراها,مديتيشن,تمركز,سنگ شناسی, متافیریک,فلزات شفابخش,حس کردن انرژی ,تمرینات انرژی درمانی,طب سنتي,پاكسازي سنگها,ماه تولد,آرامش,پيشگيري,درمان,فعال سازي چشم سوم ,ان ال پي , NLP,عود,استرس,طب سوزني,نفس كشيدن,عرفــــان چنـــد ضلعـــی,نقش خداوند در رستگاری انسان از دیدگاه علامه طباطبایی,مشترکات عرفانی ادیان الهی,مشترکات ادیان آسمانی در حوزه عقاید,رابطه انسان و خدا در ادیان توحیدی,خــــواص درمانــــي,كف بيني, ســـنگـــها ,بــر حســـــب نــام بيـــماري, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

تعريـــــف خلســـــــه

تعريـــــف خلســـــــه

 خلسه از لحاظ لغوی از کلمه ترانس گرفته شده است ترانس یک لغت فرانسوی به معنی اضطراب و ترس شدید است و همچنین بعضی معتقد هستند از کلمه ترانس فر که ریشه لاتین دارد به معنی مردن و هلاک شدن است گرفته شده است

عده ای هم به ریشه ترازینیشن در انگلیسی اصطلاح می کنند. به معنی انتقال و تحول و برزخ هست در ادبیات و عرفان خودمان خلسه را سرخوشی ولولی و سرمستی تعبیر کرده اند.
معنای متعارفی که برای خلسه آمده است برخی بیان می کنند خلسه بین خواب و بیداری است که چیزی بینابین خواب و بیداری ، به همین خاطر هم برخی از آن به عنوان حالتی از خواب نوعی خواب یا خواب گونگی نام برده اند و یا حتی خلسه را حالتی شبیه چرت زدن می دانند همانی که عموم افراد با آن آشنا هستند.
شبها وقتی انسان می خوابد آن حالت انتقالی که از بیداری به خواب دارد و صبح از خواب بیدار می شود آن در حالتی از خلسه یا حالتی شبیه خلسه هست خلسه را عده ای حالت دیگر تعبیر کرده اند که حرکات ارادی در آن متوقف می شود و حتی ممکن است برخی حواس پنجگانه نیز بلاک شود حالاتی مانند گیجی, منگی, کرخی و معاطی نیز تعابیر دیگری است که از خلسه بیان شده است. حالاتی شبیه چیزی که مدیوم ها در آن قرار می گیرند و در آن حالت قادر هستند یا علوم دیگر با موجودات دیگر ارتباط برقرار کنند هم تعریف دیگری است که از خلسه آمده است.
عده ای معتقد هستند که خلسه اختلال موقت در سیستم عصبی هست و همچنین اختلال در آگاهی تعبیر شده است بعضی نیز تغییرات موقت در سیستم عصبی را خلسه
می دانند به هر شکل بعضی خلسه را نوعی خاصی از آگاهی می دانند که آن را به نام «ابر آگاهی» یا آگاهی برتر نیز
می دانند و گروهی دیگر خلسه را پریشانی وسیع روحی
می دانند اینها تعاریف مختلفی است از خلسه آمده است بالطبع می شود گفت: که هیچ گونه از این تعاریف به تنهایی خلسه را به طور کامل و جامع معرفی نمی کند بلکه هریک از تعاریف از دید و زاویه خاصی به خلسه نگاه کرده است.
اگر بخواهیم فرض کنیم که همه این تعاریف مباحثی در واقع وارد هست هر چند که برخی از این تعاریف آن چیزی که مدنظر ما است,‌ نیست و نیز ممکن است اشتباه هم باشد به هر شکل ما در کل معتقد هستیم خلسه حالت خاصی است که انسان در این حالت با ابعاد ماورایی و والای وجود خودش ارتباط می گیرد.
پس خلسه را توجه به انسان از امور عادی و معنوی به امور برتر میدانیم. خلسه ای که مد نظر ماست همان خلسه ای است که حرکات ارادی در آن متوقف می شود ، حواس فیزیکی بلاک می شود ، حجم فیزیکی فراموش می شود و خودآگاه کنار می رود ناخودآگاه رد می شود و توجه انسان به سمت بعد ماورایی و بعد ملکوتی اش معطوف می شود.
نويسنده: هــــومـان بـابـایـان تاريخ: جمعه 13 مرداد 1391برچسب: آموزش,آروماتراپی,تعريـــــف خلســـــــه,تمرين,سنــــگ درماني,آشنايي با TM,مــــغــناطیــــس درمــــانی,رايحه درماني,ريكي,هيپنوتيزم,انرژي درماني,هاله ها,7چاكراها,مديتيشن,تمركز,سنگ شناسی, متافیریک,فلزات شفابخش,حس کردن انرژی ,تمرینات انرژی درمانی,طب سنتي,پاكسازي سنگها,ماه تولد,آرامش,پيشگيري,درمان,فعال سازي چشم سوم ,ان ال پي , NLP,عود,استرس,طب سوزني,نفس كشيدن,عرفــــان چنـــد ضلعـــی,نقش خداوند در رستگاری انسان از دیدگاه علامه طباطبایی,مشترکات عرفانی ادیان الهی,مشترکات ادیان آسمانی در حوزه عقاید,رابطه انسان و خدا در ادیان توحیدی,خــــواص درمانــــي,كف بيني, ســـنگـــها ,بــر حســـــب نــام بيـــماري, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

مـــديــر وبســـايت

سلام دوست عزيز هميشه عاشق باش

نويسنــــدگان

خــــــــواص دارويــــــي گياهـــــــــــان

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
===============
=====
=====
=====
=====
=====
=====
جـــســتجـــوي مطالــــب

تبـــادل لينـــــــك هوشمنــــد
تبــلــيـــغــات دوســــــتــان